Skriv din beskrivning här!

Konstigheter

Något jag har börjat med på senaste tiden är att gå upp runt kl 1 på natten. Mamma tror att jag går i sömnen men jag minns precis allt jag gör. 
Inatt sov jag med några grejer i håret för att få det lockigt. Runt kl 01:20 vaknade jag och märkte att en grej höll på att åka ut, så jag sätter mig upp och börjar ta ut alla. Sedan när jag är klar och ska lägga mig och sova igen kommer jag på, ''men jag har haft dom här i 3 timmar ungefär, det kommer inte bli några lockar då'' så jag sätter mig och sätter tillbaka allting. Sedan somnar jag om. 
 
I förrgår tror jag det var, då vaknade jag också ungefär vid 01.15, kollade på klockan och tänkte  ''fan nu ska jag snart upp och jobba, lika bra att hålla sig vaken istället för att somna om en liten stund'' Efter några minuter kommer jag på att kl är 1 och inte 6 så jag somnar om. 
 
Sedan för kanske en vecka sedan, så enligt mamma var klockan 01.15 jag kommer inte ihåg. Så vaknar jag och tänker något om att jag måste gå upp, så jag reser mig upp tar på mig en tröja och går ner och ställer mig på sista trappsteget ner. Mamma vaknar i panik och undrar vem det är som går i trappen, sedan ropar jag ''måste jag gå upp mamma'' Och hon svara helt förvånad ''nej gå och lägg dig igen'' jag svarar okej och går sedan upp, tar av mig och går och lägger mig igen. 
 
Mamma tror somsagt att jag går i sömnen men jag minns precis allt jag gjort. Och fattar inte varför jag gjort det. Sara nämnde ''tänk om du skulle gå ut eller något'' kanske tror att jag ska til jobbet så tidigt och går ut och sätter mig på moppen hhaha. Vore väl en rolig historia att berätta. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback