Skriv din beskrivning här!

Måndag ny vecka

Ursäkta men hur ser jag ut? Haha detta är absolut inte jag. Jag brukar aldrig posa eller se ut sådär. Haha kul för omväxlings skull. Ungefär dom enda bilderna jag hade. Absolut, döm på ni bara. Ser ut som en fjortis som tror att hon är något hahah! 
 
Idag är det måndag och ny vecka på jobbet. Denna dag har gått sjukt fort så jag har knappt hängt med. Höll på att försova mig imorse, men hann in ändå. Somnade en stund på jobbet idag. Brukar slumra till i någon minut medans man lägger barnen men idag somnade jag till ordentligt så dom fick väcka mig. Kanske dags att börja lägga sig tidigare. Men det blir lätt så när man ätit och ska vila med lugn musik i ett mörkt rum. Så ni förstår mig? 
Trodde även att jag skulle sluta om flera timmar när jag gick ut idag men det visade sig att jag skulle sluta om 20 min. Har alltså inte hängt med alls. 
Drog även till gymmet med sara, felicia och william idag. Kände egentligen inte för att köra något så jag satsade lite mer på konditionen. Sprang oavbrutet i 17 minuter. Aldrig hänt förut tror jag, och jag är chockad över att jag klarade det. Kunde kanske ha sprungit i någon minut till men hade både håll och ont i ryggen. Och i huvudet innan. Lite senare sprang jag 3 minuter till. HAha då kände man att det tagit i kroppen. Orkade knappt lyfta fötterna. Sedan gick jag lite därimellan. 
Så nu har ni fått min dag ganska detaljerad, men det bara flyter på. Ska skriva ett till inlägg som får bli tidsinställt imorgon. Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback