Skriv din beskrivning här!

Midsommar 2014

Min midsommar var helt underbar. Umgicks med felicia och william hela dagen och kom hem kl 3. Hade då suttit ute i flera timmar, och frös inte ett dugg. Så underbart! 
Vi hade köpt massa mat (en måltid till som det inte blev något kort på). Åt liksom inte för att vi var hungriga utan för att vi hade så mycket mat haha. Så idag har jag känt att jag helst inte har velat äta någonting alls. 
Felicia var tjejen med kameran, därför blev de bara bilder på mig coh william. Tråkigt att det inte blev andra också tycker jag. 
Har nog aldrig känt mig så fin som jag gjorde igår. (ego nummer 1) Men mest pga att jag inte har sminkat mig eller ens fixat mig på en hel vecka, vilket gjorde att jag kände mig extremt fixad och fin igår. Använde dessutom klänningen och skorna första gången i sverige. Köpte dom i mallorca när jag var där i somras. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback