Skriv din beskrivning här!

still into you

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag fått otur? Och att jag trodde det var pga att jag krossa en spegel? 
Måndag och torsdag denna vecka var verkligen kaos och hemska. Inget gick som det skulle och jag ville helst bara gräva ner mig. Onsdag var det inget speciellt. Sedan på torsdagen. Då jävlar. Haha nej men då gick verkligen allt precis som det skulle. Jag fick reda på att jag höjt mig i engelska, jag fick sommarjobb, och redovisningen gick bra. Trodde aldrig att något av det skulle hända. 
Förövrigt köpte jag en ny spegel idag. Tänkte bara informera er om det och tänkte att det skulle vara roligare att läsa om något annat än om vad jag har för mig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback