Skriv din beskrivning här!

Tips

Har börjat använda mig av dessa två balsam, tillsammans. Tar en klick av varje i handen, blandar lite och smetar sedan in i hela håret. Det ena reparerar skadat hår och det andra återfuktar torrt hår. Älskar båda dessa och speciellt tillsammans! Mitt hår har blivit såå himla lent och det känns friskt och inte lika skadat. 
Nu har jag tänkt lite själv och funderat. Vet inte om det är såhär men tycker det borde vara såhär. 
Eftersom balsam stänger hårstrået måste man ju blanda balsamen innan man har dom i håret. För att om du tar först det ena balsamet och sedan det andra, så har strået redan hunnit stängas (lite grann iaf) och borde då inte fungera lika bra. 
Som sagt det är jag som tänkt själv och ibland hänger inte min hjärna med. Någon som vet om det är såhär eller om jag är helt ute och cyklar? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback