Skriv din beskrivning här!

Torsdag 26 juni

Idag är jag pigg och kry. Faktiskt raka motsatsen. Jag har gått och blivit sjuk. Började få ont i halsen efter vilan på jobbet och på gymmet blev det bara sämre. Körde en maskin sedan kände jag ''det här går inte, jag kommer svimma snart'' Började sedan frysa som FAN och tog på mig allt jag kunde hitta i moppen. Och frös ändå. 
Till slut sprutade tårarna från ingestans och när jag kom hem låg jag och grät och frös som fan. Som jag trodde har jag åkt på feber också. Har inte hänt på flera år. Men en ipren senare mår jag lite bättre. Värken är borta men min hals är tjock och ögonen brinner av värme. Ska duscha av mig sedan krypa till sängs. Tänker inte missa min sista arbetsdag! Puss
Får bli en ovisad bild från några dagar innan jag slutade skolan. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback