Skriv din beskrivning här!

barndomsminnen

Bilderna är tagna från google, men det här är verkligen barndomsminnen för mig. Här växte jag upp. I Norrtälje stad. Dit flyttade jag samma år jag skulle fylla 2 och flyttade samma år jag skulle fylla 7. Har så himla mycket minnen därifrån, både bra och dåliga. 
På sista bilden ser ni en resturang, där min mamma jobbade. Jag älskade att vara där. Det är ett ställe jag alltid kommer förknippa med norrtälje. Kommer ihåg att jag brukade äta en hamburgare där, och jag minns nästan exakt hur det såg ut där inne, är inte det sjukt? 
På tredje bilden är stranden jag lärde mig simma på, eller ja vattnet. Minns den stranden så väl. Jag hade glömt min badring där en dag och jag var så ledsen, sedan dagen efter när vi kom dit igen så låg den där och guppade vid strandkanten. 
Jag saknar absolut inte att bo där, men skulle mer än gärna åka dit i sommar och kolla runt. Fika på det där stället som jag sa att jag skulle fika på när jag blev äldre. Blir nästan lite tårögd när jag tänke på det.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback