Skriv din beskrivning här!

Lördag kväll

Sitter och gör en beställning på några tröjor just nu. Har äntligen hittat en sida med mina drömtröjor jag velat ha så himla länge! Så nu försvinner mina julklappspengar. Helt sjukt att jag fortfarande inte gjort av med dom! 
Ska nog dra mig mot sängs snart och sova. Börjar bli himla trött nu. Känns som det har varit en ganska lång kväll och hänt mycket. Började med att jag, sara och william tog en promenad och slutade med att vi hade pratat med både poliser och fältarna och sedan massa fulla främlingar. Haha kul och något annorlunda kväll! 
Älskar förresten att bilden verkligen visar hur kul jag tycker detta är.. Hahah nej men fråga mig inte varför jag gjorde det där. Godnatt


hej! Älskar din blogg, du är så fin!! Vad är det för tröjor du pratar om? Kan du lägga ut bild på dem, vore jätte kul! Kram

2014-03-16 · 16:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback