Skriv din beskrivning här!

27 maj

Fick plötsligt ett sug efter mango, vad är mitt problem? Tycker inte ens om mango, har ätit det en gång och då tyckte jag det var svinäckligt. 
Sitter just nu med världens ångest över imorgon. Töntar mig som fan och nojar mig över att jag ska få mitt betyg i frisör imorgon. Eftersom det är det roligaste jag vet vill jag vara bäst på det och självklart få så högt som möjligt. Brukar aldrig bry mig speciellt eller tänka så mycket på vad mitt betyg blir, men detta är något speciellt. Kanske åker hem efter skolan och gråter.. Haha nej det hoppas jag inte att jag ska behöva! 
Sista skoldagen för denna vecka imorgon, wow jobbig vecka. Slutar tolv och då åker jag och tjejerna hem till frida och myser massa! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback