Skriv din beskrivning här!

onsdag


Dagens coniis! AHAHA nej nej och nej, det håller inte! Såhär har jag sett ut idag, dock inte så dryg. Har varit glad men väldigt trött idag. Nu 3 dagar på praktiken börjar jag känna av det.. Blir bara tröttare och mer ont i fötterna. Att ta av mig barfota och gå utomhus var nog det skönaste på länge! 
Annars är praktiken väldigt bra, har lite saker jag brukar göra och sedan kommer det alltid nytt varje dag som går. Får lära mig enormt mycket! 
Dock känns det ju inte så kul att just den här veckan när jag står inomhus 9-18 så ska det vara skit fint väder ute.. Så typiskt! 
Hoppas ni mår bra, puss 


Hej! vilken fin blogg du har, vilken salong praktiserar du på?:)

2014-05-21 · 21:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback