Skriv din beskrivning här!

söndag

Bjuder extremt mycket på denna bild. 
Hejsan! Har precis skrubbat ansiktet och sitter nu med en mask i ansiktet. Ska strax skölja bort den och hoppa in i duschen. Känner mig jätte skritig och dammig efter att ha krypit runt på vinden mestadels av dagen. 
Har rensat ut andra vinden nu (tror jag skrev att vi rensa ut första vinden för någon vecka sen) och hittade alla mina gamla leksaker. Kändes som att rensa bort en del av sitt liv. 
Annars idag har jag hunnit städa mitt rum, äntligen!! det har varit kaos hela veckan. Sedan har jag skurat badrummet. Får panik på hur vårt badrum ser ut, vill bara slita ut allt och göra om. Så fruktansvärt skabbigt. Blev lite bättre efter att jag skurat som en galning iaf! Nu ska jag sköja bort masken, senare ikväll blir det massa gott grillat, det tycker jag att jag är värd! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback