Skriv din beskrivning här!

Torsdag

Ser fett dryg och skitig ut pga av filtret but i don't care. Bilden var inge fin innan.

Har precis tagit bus och sitter och väntar på att det ska torka in lite. 
Vet inte vad det är med mig idag men har varit jätte arg hela dagen, enda sen jag kom hem imorse. Har bara stört mig på allt och alla.. 
Dock var det lite bra då jag verkligen tog ut det på träningen och körde så mycket jag orkade på gymmet, och inte nog med det drog jag ut och sprang så fort jag kom hem från gymmet. Så körde sammanlagt 50 min kondition idag. Känns riktigt bra faktiskt! 
Hade ju np idag som jag skrev, satt där i ungefär en timme sen var jag klar. Det bara flöt på. Så var hemma runt halv elva idag. Helt sjukt hur mycket längre dagen känns, och så mycket man hinner med. 

Fick förresten en fråga om jag gör akrylnaglar. 
Och svaret är ja, det gör jag. Dock bara på folk jag känner! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback