Skriv din beskrivning här!

fredagkvällen


Haha älskar denna bild! Alla ville ta en bild på mig med all mat på min födelsedag, så jag tog en på dom haha.

Har precis lagt mig i sängen. Är helt slut efter veckan. Dom tre senaste dagarna har jag gått upp 1h innan jag börjat. Pga att jag varit så trött och somnat om hela tiden. Ska jobba imorgon också sen får jag sova. Haha det enda man längtar till nu förtiden, att få sova. Blev en jätte stressig dag på jobbet, första riktiga jobbpasset när det är som mest folk i butiken.. Efter att ha gjort lite fel, fått panik och bara velat gå därifrån så löste det sig. Alltså, jag fick sluta. Har än sålänge vara suttit i kassan och imorgon väntar andra uppgifter, spännande och lätt förskräckt. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback