Skriv din beskrivning här!

8 oktober

Har haft en riktig skitdag idag. Har känt mig fett nere och bara tjurat över allting. 
Direkt när jag kom hem käka jag lite och drog ut på en springtur. Trodde att jag kunde springa av mig allt, tror istället att det blev värre.. 
Vet inte varför men har gått in i något då jag tänker tillbaka mycket. Tänker rent allmänt. Oroar mig för saker osv. Har tänkt tillbaka mycket på hur det var för några år sen, i Norrtälje, när jag gick på Mariebergskolan. Hatar när jag börjar tänka för mycket och inte kan leva i nuet. Men har varit extremt glad och lyckligt ett bra tag nu så förstod att detta skulle komma. Så jag funkar. 
Snackade av mig lite till David ikväll. Känner att det blev något bättre iaf! Godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback