Skriv din beskrivning här!

min födelsedag 30 oktober





Gårdagen var fantastisk! Började dagen med att få lite presenter av familjen (sista bilden). Vid 11 kom tjejerna hit och åt brunch. Sedan åkte vi till stan och kollade på lite grejer till halloween, innan jag och Felicia gick till hockeyn. Direkt efter vi slutat åkte vi hem till per-axel där dom hade filmkväll. Kom hem 2 inatt och somnade direkt. 
Vaktade idag och kunde knappt prata. Märkte det under hockeyn igår att min röst försvann några gånger haha. Men känner mig konstigt nog inte sjuk. 
Nu är Sara och Felicia påväg hit så ska vi käka lite och fixa oss inför kvällen, puss (läs dikten jag fick av tjejerna i klassen<3) 


Vilken härlig födelsedag :D <3

2014-10-31 · 16:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback