Skriv din beskrivning här!

15 september

Vart jobbar dudå? 
- på hockeyn! 

Tidigt idag kom en granne över som jag klippte. Åkte sedan iväg och firade morfar. Klippte även min morfar och kusin då. Sedan idag har jag övningskört lite. 
Jobbet igår gick jätte bra och var jätte roligt. Hade först ingen aning om vart vi skulle, men efter en stund kom vi rätt. Jag och Felicia stod i en egen kiosk. Och som jag skrev över så jobbar jag på hockeyn. 
Vi hade ett riktigt bra flyt, Felicia tog betalt medans jag sprang som en iller fram och tillbaka. Kan väl säga att jag tröttnat på korv efter att ha stått och sålt korv med bröd hela dagen. Den lukten alltså.. 
Ska precis sova, och hoppas på en något lugnare vecka än vad denna har varit. Godnatt 


Vilken snygg färg du har på håret! :D <3

Svar: tack så mycket! :D<3
Cornelia Lindström

2014-09-15 · 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback