Skriv din beskrivning här!

22 september

Haha emma tar alltid bilder på oss två, därför hamnar dom här. 
Idaaag är jag jätte sjuk. Hihi kul va. Tror att jag hade feber när jag kom hem idag. Frös så att jag höll på att få panik. Drack både te och hade en värme kudde på mig, men inget hjälpte. Efter att ha haft flera lager kläder så fick jag upp värmen igen. Känner mig fortfarand helt seg och känner att ögonen inte hänger med överallt.. Sedan har även mitt smak och luktsinne försvunnit helt. Det är det allra värsta. Har inte kännt smak på två dagar.. Längtar som bara den till att få känna smak och kunna äta massa gott igen. 
Funderar på om jag orkar gå till skolan imorgon, eller om jag ska ta en dag hemma. Vill helst inte vara hemma från praktiken på onsdag. Och på torsdag ska vi slinga i skolan och sedan ska jag jobba. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback