Skriv din beskrivning här!

Fredag


Träffade bl.a. dessa snyggingar ikväll. Tog en chill kväll hemma hos william. Snackade, skvallrade. Känns så skönt att vi är samlade igen allihopa! 

Jag och Frida stannade kvar en stund i skolan idag och schamponerade varandra. Japp, med schampo. Första gången på en månad som jag använder schampo. Fick typ ångest innan.. Pratade lite med min lärare om det, och jag tror att det kan vara bra att göra någon gång, så det verkligen kan få bli rent. 
Allt det roliga hände efter att vi fått sluta idag, haha tror både jag och Frida dog av garv när lärarna började skruva isär duscharna, svära och blöta ner golvet för att frida tappade ner sitt örhänge i duschen och satt i rören. 
Fick även lära mig att göra en rakpermanent idag. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback