Skriv din beskrivning här!

14 April

Idag har det varit en så lång dag. Sista lektion kunde jag ärligt inte hålla ögonen öppna, så jag somnade så fort jag kom hem och sov i två timmar. Vaknade 10 min innan jag skulle ta bussen till stan och det tar 5 min att gå till bussen från mig, så fick kasta ner gymkläderna och gå. Kom hem 21 och sedan har jag bara duschat och skrubbat mig som en galning för att få bort den sista färgen. För imorgon får jag ny och fin bränna! Så jag ska smörja in mig nu sedan sova. 
Imorgon är det lön och vi har jobbat 6 månader på Coop och det ska självklart firas med pinchos! Köpte även världens finaste kappa idag så just nu är livet ganska perfekt och jag är gladare än vad jag varit på länge! 
Har köpt en ny klänning och parfymerna ni ser på bilden också. Klänningen tänker jag visa efter imorgon, den blir snyggare om man är brun haha. 
Den högra parfymen luktar precis som min Giorgio Armani parfym och perfekt att ha i väskan. Godnatt


hur mycket tjänar du ca på att jobba på coop?

2015-04-19 · 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback