Skriv din beskrivning här!

27 April

Har varit väldigt dålig uppdatering här. Har egentligen ingenting att skylla på så det ska jag inte göra. 
I skolan nu håller vi på med modevisningen vilket betyder att vi brutit alla scheman och vi bara håller på att gör uppsättningar, så roligt! 
I fredags var vi och firade Emmy som fyllde 18. Sjukaste festen någonsin typ, alla bara låg och spydde haha.. Bästa sättet när man ska på fest är att vara jätte trött typ ha jobbat innan och sedan dricka energidryck. Haha bättre än alkohol. 
I lördags grillade vi hos Sara och planerade utlandsresa i sommar. Så nu är allt bokat och det blir Grekland! Det ska bli så himla roligt, även fast jag vet att jag kommer vara så sjukt nervös innan och knappt vilja åka. 

Nu sitter jag på min praktik medans Matilda och Louise spraytannar sig. Puss (bild på my babes)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback