Skriv din beskrivning här!

4 April

Vilket underbart väder vi haft idag! Fördelen med att min kära mor är gammal bartender, goa drinkar till mig. 
Kan vi ta en tyst minut för dessa ursnygga glajjer? Och även att jag fick frågan idag om jag varit utomlands. WOHO! 
Inatt har jag sovit fruktansvärt dåligt. Drömde hela tiden att jag var på jobbet och det var så mycket kunder att jag fick ta dom i kassan, och samtidigt kom det massa i shopen och jag var själv på hela Coop. Så jag har legat halv vaken och måste sammanlagt sovit i 3h ungefär. Sedan upp 8 för jobb. 
Så ikväll har jag varit grinig. Vet inte om det är pga av sömnbrist men har varit jätte känslig och bara tyckt allt varit allmänt dåligt. Men bättre blev det när fast and furious var på tv! 
Nu ska jag kolla ett avsnitt av greys (om jag kan hålla mig vaken) sen blir det sängen. Godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback