Skriv din beskrivning här!

11 december

Godmorgon på er!
Sitter just nu och drar ut tiden mest, börjar på praktiken kl 10. 
Idag är jag helt sjukt trött och har ont i hela kroppen. Och träningsvärk på det..
Gårdagen blev inte riktigt som tänkt tyvärr. 
Efter gymmet åkte jag och Felicia runt i halva Örebro ungefär och letade efter vita ballonger. Jag grät av skratt flera gånger haha. 
När jag sedan kom hem så kom jag hem till ett tomt hus. Familjen var på sjukhuset med ena hunden. Några timmar senare kom dom hem utan hund..
Känns så otroligt jobbigt såklart, hon har funnits i mitt liv i 12år och så länge jag kan minnas. Hon har varit sjuk länge dock. Nästintill döv och blind på ena ögat och nu kände nog alla att det var dags. För hennes egen skull! 
Så det var en jobbig kväll igår med massa tårar.. Därför känner jag mig helt slut i kroppen idag. Tänkte åka och gymma ikväll men vi får se hur mycket jag orkar. Puss

Älsklingen där bak! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback