Skriv din beskrivning här!

15 december

 
todays work, toppade igenom och stylade! 
 
Idag har varit en sååå jobbig dag. Jag har i stort sätt gråtit hela dagen. 
Imorse när jag satt och sminkade mig började tårarna rinna utan anledning, kände mest vad händer?! Gick sedan till bussen och passade på att ringa pappa då. När jag sedan gick av bussen och skulle gå till skolan så pratar jag och pappa om just det som jag har tyckt varit så jobbigt och aldrig sagt till honom. Och vi pratar jätte länge om allt vilket gör att jag storgråter. Gick runt på stan och bara grät. Haha folk måste trott jag var dum i huvudet. 
När jag kom till skolan hade det lagt sig. Dröjer dock inte länge innan mina kompisar frågar vem jag pratade med och jag berättar och börjar storgråta igen hahah. Så hela dagen har jag känt mig helt söndergråten och helt darrig på händerna. Antar att alla tårar har med att göra att jag känner mig så stressad just nu.. 
 
Jag har varit lite off dom senaste dagarna och jag tror jag kommer vara det några dagar framöver också. Jag har bara varit så himla stressad. Från att inga vill göra fransar till att alla vill göra. Har fått flera samtal som jag tyvärr måste säga nej till. Har ingen tid alls innan jul och jag känner mig superstressad pga det. Sedan har jag coop där jag jobbar alla dagar innan jul och nyår. Och folk som vill klippa sig.. Men det kan jag lättare klämma in faktiskt. 
Sen har jag bara haft så mycket att tänka på så det har liksom blivit för mycket. Därför valde jag igår att ta bort snapchat, instagram och facebook apparna. CHOCK tänker alla nu. Haha men nej, har varit utan det i en dag och börjar få panik helt ärligt. Men jag ska hålla mig till imorgon. Känner konstigt nog en jättelättnad över att inte kunna gå in och kolla hela tiden. Även fast jag får lite panik just nu haha.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback