Skriv din beskrivning här!

28 december

De senaste dagarna har bara sprungit förbi. Hade en jätte mysig julafton med släkt och familj. Fick super fina saker och jag är så glad! 
I fredags tog jag det bara lugnt, framåt kvällen kom felicia och mathilda hit. Vi drack lite vin och hade det mysigt. Sedan drog vi oss upp mot stan för att dricka lite drinkar och sedan gå till ritz. Hade en så jäkla rolig kväll! 
I lördags låg jag i sängen ungefär hela dagen, var sjukt trött men annars mådde jag prima. Sedan var det bara att börja om och dra till nils för lite förfest och sedan vidare mot ritz igen haha. 
Kände att tvådagars klarar jag utan problem igår, idag kände jag dock inte likadant. Vaknade med världens huvudvärk och ont i hela kroppen. Men det var bara att gå upp och gå till jobbet. USCH är verkligen bra beskrivning på dagen. Har varit helt seg, trött och ont i kroppen. Gick i klackar båda kvällarna och nu har jag sån värk i varje liten kroppsdel. Fötterna, låren, vaderna och ryggen är värst. Skriker inombords när jag lyfter något av dom.. 
Imorgon ska jag jobba som vanligt, ska försöka hinna med en runda på stan hade jag tänkt också. Är så sugen på att unna mig smink.. Haha fy någon måste stoppa mig från att köpa mer smink. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback