Skriv din beskrivning här!

4 december

Shopping från Stockholm idag! 
Åkte till Stockholm med skolan idag och valde att stanna kvar några timmar för att hinna gå på stan. Hann med att spendera alldeles för mycket pengar på sephora och luncha med min bror. Vilket alltid är kul (båda två heh) eftersom jag och min bror inte träffas så ofta. 
Vi planerade att åka tåg hem men pga stormen så blev alla tåg inställda och vi fick ta bussen hem med resten från skolan som stannade längre än vår klass. 
Åkte direkt hem till felicia också där Sara var och umgicks med dom lite.
Det har varit en sån lång dag och jag är så trött att jag har ont i huvudet. Jobbar imorgon så nu ska jag sova. Godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback