Skriv din beskrivning här!

5 december

Pics från min weheartit 
Hej på er! Idag har varit en lång och produktiv dag. Har hunnit göra massa olika saker vilket jag mår bra av. 
Jobbade på förmiddagen och lunchade sedan med familjen på marieberg. Blev hämtade runt 18 av nils så åkte vi till gymmet och körde ett riktigt jobbigt bröstpass. Var så slut när jag kom hem att jag knappt kunde kontrollera mina armar när jag skulle tvätta bort sminket haha. 
När jag kom hem så duschade jag av mig snabbt innan jag och mamma åkte in till stan och gick på bio. Såg nya bond filmen som var så bra! 
Nu är jag hemma och lika rastlös som alltid. Är också sjukt trött som vanligt, så borde egentligen passa på att sova men det är inget jag föredrar att göra så nää. Håller på att bli sjuk också vilket är mindre kul.. Puss


Jätte fin gran!

2015-12-06 · 02:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback