Skriv din beskrivning här!

8 december

Kom hem från skolan för någon timme sen. Har börjat plugga lite men är så himla trött så tog en paus för att äta något och få energi. Dricker varmchoklad och äter chips.. Och jag som precis haft ett arbete om kost och vad vi ska äta för att inte bli trötta.. Haha bra att man följer tipsen själv.. Borde inte dricka choklad för det kommer göra min hosta ännu värre. Jag kämpar på med hostmedicin för att det ska gå över och jag inte blir sjuk, har inte tid för det nu. 
 
Hade en bra dag i skolan idag även fast jag försov mig imorse. Kom hem sent igår och satte mig och pluggade direkt. Kollade på klockan när den var 2 och insåg att det kanske var dags att lägga sig haha. Jag som vanligtvis vill lägga mig vid 23 för att inte vara så trött. 
Var i salongen idag och jag gjorde en färg. Inget stort men att bara lägga botten och väva några slingor gjorde så mycket. Det var jätte roligt och kul att äntligen få komma ikapp lite med färg. Eftersom jag oftast alltid bara klipper.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback