Skriv din beskrivning här!

fredag

Denna dag har varit så låååång. Började dagen med två klippkunder på praktiken som gick så bra. Lunchade sedan med Sara och catcha up lite. 
När jag kom hem från praktiken var jag helt slut och sov i en timme innan David och Valdemar kom hit och jag klippte David. Efter att ha kämpat igenom hela huvudet med hår och klippt ett stort jack i handen så blev det riktigt bra. Kortade ner nacken och sparade mycket längd på huvudet. 
Har ledig helg nu från Coop vilket ska bli så himla skönt! Dock ska jag hoppa in imorgon och göra lite fransar så inge vila här inte. 
Just nu är jag så trött att jag vill gråta rakt ut. Kommer inte vara kul alls att gå upp imorgon.. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback