Skriv din beskrivning här!

senaste veckan

Nu är jag tillbaka och ska köra på som vanligt igen! Mår bättre nu och nu känns allt som vanligt igen. 
Så det har hunnit hända en hel del under veckan som gått, jag har fått jullov, jobbat mycket både på coop och gör fransar, har ÄNTLIGEN gjort nya fransar på mig, har varit på krogen och spenderat för mycket pengar, sovit för lite och varit alldeles för trött vilket har gjort att jag har druckit way to much redbull.. Sist men inte minst har jag anmält mig till delprovet!!! 
Idag har jag varit ledig under dagen så jag tog en lång sovmorgon (eller försökte iaf) vaknade jätte orolig vid 8 och visste inte vad jag gjorde riktigt.. Men fick sova några timmar efter det. 
Ikväll jobbar jag och jobbar till halv tio sedan ska jag hem och fixa mina naglar hade jag tänkt. Imorgon ska jag göra fransar hela dagen och när jag slutar runt 18 så ska jag hem och klippa 3 kompisar. Så idag är enda dagen jag hinner göra naglarna. Sedan är det julafton! Vilket bara känns sjukt, har inga julfeelings alls.. 
 
I lördags fick jag två efterlängtade glas av mina grannar, önskade mig dessa av alla i födelsedagspresent och fick ett.. Haha men nu har jag två till! Vill ha med alla motiv på. Sedan fick jag hem ett så fint ljus idag, har länge velat ha det. Och doften, herregud, hade ingen aning om vad det skulle lukta men åhhh. Det luktar något jag känner igen och jag får så mycket minnen men vet inte vart jag har känt den förut. 
Juste jag har ju färgat saras hår också! Vad tycker ni? Tror alla vill döda mig för att jag gjorde det så mörkt men ärligt man vet aldrig med färg från coop, det kan bli en helt annan färg mot vad det står. Men jag tycker det blev så sjukt snyggt! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback