Skriv din beskrivning här!

1 januari

Hur mår folket idag då? Förutom att jag är jävligt trött så mår jag toppen. Sov 4h i natt ungefär pga någon som snarkade så jävla högt. 
Jag hade en mysig nyårafton tillsammans med härliga brudar hemma hos Ebba. Det bjöds på kanske det godaste jag någonsin ätit! Herrejävlar är allt jag har att säga haha. Sedan drogs det vidare till fest. Hade kunnat skippa festen och stannat med tjejerna istället faktiskt. Aldrig varit på en tråkigare fest och aldrig någonsin velat åka hem så mycket. 
Lovade mig själv att det inte blir något festande nästa nyår, (det är för överskattat alltså) men så påminde alla mig om att jag faktiskt kommer vara 18 då så kanske tänker annorlunda då. 
Men jag är inte som vissa andra (höh blink felicia) nyår är inte allt och även fast jag hade en skit nyårsafton så känner jag mig lika glad för det. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback