Skriv din beskrivning här!

25 januari

Hemsk bild men enda jag har från idag. Även mina nyaste kläder jag köpt som jag ungefär lever i. Älskar modellen på tröjan, använder bara sånna. 
Har precis bokat ansiktsbehandling imorgon!! Ska bli så fruktansvärt skönt.
Fick utslag i hela ansiktet för två månader sen ungefär och det har fortfarande inte försvunnit helt och har fått ärr nu efter.. Mitt mål är att inte behöva använda foundation till vardags iaf. Som ni vet är jag fruktansvärt lat och skulle mer än gärna slippa använda det. 
Var på marieberg en stund idag och kikade lite. Hittade ingenting förut ett par örhängen och ett halsband. Har fått någonting för smycken och använder det hela tiden. 
Har ingenting att göra så ska hoppa i säng och försöka sova. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback