Skriv din beskrivning här!

6 januari

Är hemma från hockeyn nu. Sjukt hur slut man blir fort nu när man har varit ledig så länge. Är inte vad vid att göra massa saker, haha mest ligga i sängen och kolla film.
Det är precis det jag har gjort dom senaste dagarna. Har varit helt avskild från världen. Inte pratat med någon, inte brytt mig om någonting. Bara legat hemma och kollat film. Har faktiskt varit jätte skönt att inte behöva tänka på någonting alls. Försöker inte låta skrytig eller leka svår nu men har faktiskt flera oöppnade meddelanden sen några dagar som jag inte orkar öppna. Haha dessa människor lär ju tro att jag har dött eller något. Men jag orkar helt enkelt inte. 
Annars mår jag bra, bara att jag är helt slut som människa. Eller så är jag bara förjävla lat haha. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback