Skriv din beskrivning här!

klipp och sling i hätta

Dagens arbete! Valde att slinga i hätta eftersom jag bara gjort det en gång tidigare och tycker det är lite obehagligt, känns som jag ska göra illa kunden när jag sticker när nålen oså. 
Blev riktigt nöjd denna gång och hann klart på mindre än 2 timmar. Det är en ganska rimlig tid för det arbetet. Slingorna syns inte så bra på bild vilket är tråkigt, men det blev väldigt stor skillnad och det blev jätte fint.
Klippningen valde jag att spara samma fort som det var men klippte ihop det mer, som ni ser på nedersta bilden så är linjen rak och inte hackig som innan.
Sedan valde jag att spara den ganska så skarpa kanten i nacken som gör att det ser ut som om man lagt något på huvudet bara. Jag tyckte iaf att det var snyggt och något annorlunda, min lärare tyckte dock inte detsamma. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback