Skriv din beskrivning här!

tisdag

Saknar dessa töser så jävla mycket! 

Tänkte gymma idag efter skolan men har haft så ont i kroppen hela dagen så jag strunta i det. Hade badminton och beep-test på idrotten igår, har sån sjuk träningsvärk efter det! Skojar inte jag skriker inombords varje gång jag reser eller sätter mig.. Jag har bestämt mig för att visa min idrottslärare att han har suttit fel betyg på mig så jag försöker gå in för 110% nu! Betyget han tycker jag har är pinsamt. Aldrig haft så dåligt. Och då är jag ändå med på alla lektioner och gör alltid mitt bästa. Är min lärare krävande? JA 
Eller så har jag bara HELT fel bild av mig själv. Nu ska jag släppa det här, godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback