Skriv din beskrivning här!

11 juni

Plockade fram systemkameran och lekte lite. Lite egopics en lördag som denna gör väl inget. 
Sov länge idag och följde med och handla direkt. Sedan dess har jag bara städat mitt rum och möblerat om. Vi får se hur det går denna gång. Bestämde mig ju för att göra om för lite mer än ett år sedan. Men kunde inte alls sova och mådde bara så jävla dåligt. Började gråta rakt ut i skolan, jätte konstigt. Behöver dock inte bero på det för att jag hade det redan lite jobbigt innan. Men jag tror ju på det mest omöjliga haha. 
Men hoppas det blir bättre denna gång iaf. Vill så småningom köpa ny säng och göra om hela rummet. Och även ta bort min graffiti vägg.. Är inte redo att ta bort den så den får stanna ett tag till. 
Ikväll har jag inga planer. Så blir förmodligen en hemmakväll som vanligt. Just idag önska jag att vi hade en sommarstuga eller liknande. Är så sugen på att åka bort och åka båt, bada och bara vara. Jag som alltid tyckt det varit obehagligt att åka båt vill nu göra det. Ha en fin kväll. puss


Tråkigt o städa men skönt när de e klart :)

2015-07-11 · 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback