Skriv din beskrivning här!

14 juli

Nyss lagt mig i sängen och tänkte väl snart försöka sova. Börjar jobba 7.30 imorgon så jag borde egentligen sova nu! Men har legat i sängen hela dagen och bara slappat så är inte speciellt trött.. Var ledig idag och det tog jag på allvar. Tog inte på mig vanliga kläder förens kl 18. 
Igår jobbade jag kväll så jag åkte till spat och gjorde fransar på Sara. Har innan bara gjort det på mamma, och imorgon ska jag göra på Matilda. Så det går framåt nu. Lunchade iaf med tjejerna från klassen sedan gick jag till min mosters nya lägenhet som är sååå jäkla fin! Och sedan åkte jag till jobbet. 
Nu jobbar jag till lördag sedan har jag äntligen sommarlov och kan göra precis vad jag vill. Har aldrig längtat såhär mycket! Godnatt 


Super mumsigt :D

2015-07-15 · 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback