Skriv din beskrivning här!

28 juli

Igår var vi som ni kanske kommer ihåg på Liseberg. Åkte minibuss dit tillsammans med gänget. Vi var 8st som åkte, vilket var jätte kul. 
Var där från öppning till stägning men eftersom det blev strömavbrott i hela Göteborg så fick vi sitta och vänta på att strömmen skulle komma tillbaka oså. Och efter lite mer än en timme så kunde man börja åka igen. 
Var väl hemma runt 3 och slocknade direkt. Jag linnea och pa gjorde allt för att hålla oss vakna hela vägen. Stannade tog lite luft, sprang några varv haha. Jag och linnea satt och sjöng så högt vi bara kunde och de andra låg och sov där bak. Något trötta efter dagen. 
Sov inte så många timmar inatt sedan var det bara att gå upp för idag hade jag risk 1an. Lagom trött var man. Det har jag känt av hela dagen, skit jobbigt.. Men nu äre dags att sova imorgon har jag massor att göra. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback