Skriv din beskrivning här!

6 juni

Hej på er! Få se ifall någon finns kvar, vet att jag har några trogna läsare haha. 
Har inte skrivit något på en vecka insåg jag nyss. Min enda ursäkt är att jag inte haft några bilder pga har inte haft något att fota. Så därför har jag inte känt att jag har kunnat skriva något. 
Har väl egentligen inga bilder nu heller men får försöka göra det bästa av det. 
 
Senaste veckan har inte varit så speciell. Gått lite haft i skolan eftersom många kurser är klara nu. Vilket betyder att jag har två lektioner kvar nu i veckan sedan en dag med praktik. Och det sjukaste som kommer hända i mitt liv ungefär händer om 5 dagar. Mitt sommarlov kommer börja på allra bästa sätt så det är inte sant. 
 
Igår var vi ute på roadtrip med William, Sara och Felicia. Vi åkte runt lite överallt och slutade med att vi varit ute i 4h och bara åkt. Haha men roligt var det! Får se vad kvällen har att bjuda på. Jag är ju så rastlös av mig så hatar att bara sitta hemma. Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback