Skriv din beskrivning här!

Bangs by Marre

Några dagar sedan jag var hos Marre nu men ville verkligen sätta mig ner och förklara i detalj. 
Vi kan ju börja med att jag är så nöjd över dagen! Inte bara att få bli snygg i håret utan att det var så häftigt att få träffa honom. Har är en stor förebild för mig och ännu mer inspireande nu. 
Jag berättade att jag gick frisör och han tyckte det var jätte roligt och berättade precis vad han gjorde och varför. Han gav mig tips till hur jag ska bli en bättre frisör och hur jag ska tänka. 
Efter detta möte känner jag att jag kan bli precis hur stor som helst. Så länge jag har intresset och viljan så kan jag komma precis vart jag vill. 
Jag som också är så himla kändiskåt av mig blev helt till mig när jag kommer in i salongen och Fanny Lyckman satt där. En av de bästa sakerna med Stockholm är att man ser så mycket kändisar, det är så roligt. 
Dessutom var det ju helt amazing att träffa och prata med Marre. Det var roligt att man blev så involverad i allt som hände runt omkring i salongen. 
Som ni ser nedan så blev det lite skillnad på håret. Det är egentligen inte helt klart. Skulle behöva stärka några slingor på vissa ställen för att få det perfekt. Men det tog redan 5h att få detta resultat och dessutom ville han inte slita allt för mycket på håret. Helst skulle han vilja att jag gjorde en till omgång om ungefär en månad men vi alla vet ju hur hans väntelista ser ut. 
Ser nu att färgen inte är så rättvis. Håret är betydligt mycket kallare än vad det var innan. Och stylingen han gav mig. Jesus är allt jag har att säga. Han gjorde allt med en fön och en rundborste!!!
Vet inte ord som kan beskriva hur tacksam jag är och glad över denna chans. Love him so much for everything. 
haha lol fin är man 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback