Skriv din beskrivning här!

första dagen

Idag har jag varit på den efterlängtade franskursen. Kändes verkligen jättekonstigt att gå upp tidigt idag för att gå till skolan. Och när jag ser andra lägga ut på instagram att dom är i stugan och liknande, fattar ingenting och tänker ''det är tisdag varför går dom inte i skolan?'' Imorgon och på torsdag håller kursen på mellan 8-13 så jag ska hoppa in i duschen sedan sova. Vet fortfarande inte hur jag ska orka upp imorgon.. Då kommer även Cajsa följa med mig och vara min modell. Antar att många jobbar nu men hoppas ni har det bra för det! Puss
 
Förresten så har jag inte fyllt hela ögat med fransar så det ser jätte konstigt ut haha, ni behöver inte bli rädda att det är så man kommer se ut. Det var bara för att vi skulle få testa att ens sätta dit fransar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback