Skriv din beskrivning här!

26 mars

Bilden säger det mesta. Vi är klara med matten! Kan inte förklara vilken lättnad det är. Fick nyss veta att min bror fått jobb i stockholm och jag är så glad för hans skull men samtidigt så ledsen eftersom vi inte kommer ses så ofta.. Får tänka att det är ännu en anledning till att åka dit oftare. 
 
Idag gjorde jag något jag absolut inte fick göra. Jag shoppade. 
Igår beställde jag tre paket med både kläder och smink, och idag handlade jag yttligare lite kläder och solglasögon som jag egentligen inte behövde men dom var alldeles för snygga för att inte köpa. 
Idag tog jag mig äntligen till gymmet och körde av lite. Imorgon är det praktik som vanligt och gymmet om jag hinner. Senare blir det spakväll med girlsen och i helgen massa jobb och även personalfest. Ser mycket fram emot helgen. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback