Skriv din beskrivning här!

28 mars

denna lördag har denna underbara människa fyllt 18 år. Finns ingen som är så genom snäll och go som han. (här ser ni även hur kort jag faktiskt är. Och Sara böjer tillomed på sig) 
Har precis kommit hem efter att ha firat honom i världens mest perfekta lägenhet! Helt sjuk var den. 
Idag har det varit jobb, jobbade 7 timmar och kunde knappt stå rakt sista timmen. Sedan var det bara att slänga i sig lite mat och dra iväg på personalfest. Stannade där en stund sedan drog vi vidare till festen för P-a. 
Kom nyss hem och äntligen slängt mig i sängen. Nu ska jag sova och hoppas att allt går som det ska imorgon eftersom att man ska ställa om klockan osv. Jobbar samma tider imorgon också men efter det ska jag slappa och sova tidigt. 
Jag älskar att ha mycket att göra och behöva stressa mig igenom dagarna men inte hela tiden, behöver få slappna av också. Godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback