Skriv din beskrivning här!

24 oktober

Sitter i soffan och kollar på tv just nu. Vi har käkat och bara haft det mysigt. 
Har jobbat idag och knappt sovit i veckan så är så himla trött nu. Ska jobba imorgon också, börjar dock 13 så får sovmorgon ändå. 
På senaste tiden har jag inte orkat lägga energi på bloggen men nu känner jag att jag vill börja mer igen. 
 
Nu är det också såhär att jag har beslutsångest. Jag är nöjd med den hårfärgen jag har nu alltså den är jätte fin, men jag börjat trötta på det. Så jag funderar på att färga håret mörkare. Men problemet är att jag har testat att vara mörkare förut och jag trivdes inte alls i det, jag såg mycket yngre och blekare ut. 
Men ååh värsta beslutet någonsin.. Har ingen aning om vad jag vill.. Kan inte någon bara ''så ska du ha punkt''



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback