Skriv din beskrivning här!

9 oktober

Hej på er få som finns kvar. Jag har så dåligt samvete för att jag aldrig bloggar längre. Men jag har inte orken och det är inget jag prioriterar heller.. Om jag ska vara ärlig är det så mycket som händer just nu. Skola, jobb, praktik, körkort, vänner.. You name it. Sista året innebär så mycket att tänka på! Hitta modeller och träna till gymnasiearbetet och delprovet. Sista året betyder även att det här är sista året jag har på mig att lära mig allt jag vill inom frisör, få den hjälp jag behöver och verkligen köra allt. 
Stressen ligger högt över öronen just nu, men jag försöker att inte låta stressen ta över.
Lite lättade när jag beställde studentmössan igår, haha paniken dock över att jag kommer få den om 3 veckor. TIDEN GÅR FÖR FORT. Haha vad ska jag med en studentmössa till nu...
 
Övar på uppsättningar till gymnasiearbetet.. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback