Skriv din beskrivning här!

11 september

Är ledig idag och har hittils spenderat min dag på gymmet. Tog en lång sovmorgon vilket jag verkligen behövde. Förstår inte hur folk hinner sova i veckorna, för jag gör verkligen inte det. 
När jag kom hem hade jag fått en paket från nelly med en ny klänning som jag beställt. Dock blir jag så jävla arg att det inte är stretch i grejerna. Haha åh fan, den är såååå jävla snygg och så är den för liten över armarna och bröstet. Funderar på om jag ska beställa den i en storlek större men eftersom jag gymmar vet jag inte om det kommer göra någon nytta.. Jag kommer ju inte bli mindre över armarna iaf.. Får fundera på hur jag ska göra. 
Ska göra mig lite lunch nu sedan ska jag göra mig iordning för jobb ikväll. Puss
(notis till mig själv, detta var den sista celsiusen jag drack. haha nu är det slut)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback