Skriv din beskrivning här!

16 september

Hej på er peeps. Idag har vi studiedag vilket betyder att jag har varit hemma hela dagen. 
Har tagit en paus från gymmet då jag börjat få ont i halsen och inte vill bli värre. Men igår kände jag att det är bättre att jag drar dit och förkylningen får bryta ut så jag snabbare kan bli av med den men icke då. Imorse vaknade jag med tjock hals och kunde knappt svälja. Så jag stannade hemma och låg i sängen tills nu. Har inte alls ont längre dock så får jag världens huvudvärk så fort jag ställer mig upp, och jag har aldrig ont i huvudet.. Ska käka lite och bara ta det lugnt idag. Jobbar kl 17 ikväll så då ska jag cykla dit och tänkte åka förbi och köpa lite hårfärg också. Nej det är inte till mig (!!) haha det är till mitt frisörhuvud som jag håller på och färgar. 
Igår hade jag körlektion och sedan en lektion på eftermiddagen. Grazette var i skolan och förberedde för en visning dom skulle ha, vi fick hjälpa till och kolla. Sedan på kvällen gick jag, mathilda och cajsa och kollade på visningen på slottet. Riktigt roligt! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback