Skriv din beskrivning här!

9 september

Slog mig precis ner i sängen och tänkte plugga lite körkort. Är redan trött på skiten och det är nästan två månader tills jag fyller.. 
Färgade mitt hår ännu en gång i skolan hehe.. Blekte bort den mörka randen jag haft och sedan fick vi rätta till det som blev lite för blondt med samma bruna färg jag har i botten. Jag är sjukt nöjd och ska låta mitt hår vila ordentligt nu! Förstår ni att jag skämdes hur jag såg ut förut? Utbildar mig till frisör så ser jag ut sådär.. Nä fy. 
Gick direkt och gjorde lite fransar efter skolan så tänkte jag skulle skicka in lite bilder till min handledare (eller vad jag ska kalla henne) så jag kan få lite bedömning på mina arbeten. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback