Skriv din beskrivning här!

grekland, skiathos 2015

Ursäkta för alla olika storlekar på bilderna, men kände inte för att välja bort vissa bilder eller klippa massor. 
Här har ni alla bilder jag tyckte var värda att visa. Fotade massor men glömde ofta bort det då jag bara njöt av allt. 
 
Själva stället i sig var så perfekt! Vi bodde på ett så bra hotell, perfekta läget. 1km till stan och 500m till närmsta strand. Dock tog vi badbussen de flesta dagarna och åkte till koukounaries som låg 20 minuter bort kanske. Vi åkte till några olika stränder men vi alla kände att denna strand var bäst. Sand hela vägen ut, klarblått vatten och fanns mycket att göra på stranden som ni ser på någon bild här nere att vi åkte trampbåt och sedan soffan. 
Fotade allt jag åt när vi var ute. Jag åt väl egentligen ingenting speciellt, inget så grekiskt direkt men jag var nöjd och det mesta var jätte gott. 
 
De flesta dagarna såg likadana ut, vi gick upp 9 åkte till stranden låg där till 5 ungefär tog bussen till affären och gick sedan hem till hotellet och fixade oss för kvällen. Vilket jag tyckte var jätte skönt. 
En av dagarna tog vi en båttur som gick runt till olika stränder runt om på ön. Alla vet kanske inte vad Lalaria är men jag har sett det stället många gånger på bild osv. Och jag har äntligen varit där och simmat runt bågen. Fyfan så jobbigt det var med alla vågor men fan vad coolt det var. 
Vi träffade mycket folk ute, många man gick förbi pratade svenska vilket gjorde en jätte förvirrad först. Både mycket svenskar på hotellet och som vi mötte och snackade med. 
 
Skiathos var verkligen ett så bra val av ställe att åka till och jag tycker verkligen man ska åk dit någon gång i sitt liv. Jag vill verkligen åka tillbaks någon gång i mitt liv. 
Det var verkligen ett lugnt ställe men fanns mycket uteliv också. Mycket fina barer att ta drinkar på, dansställen oså. Enligt mig, absolut allt man behöver till bra mängd. 
 
 
 
 
 
 


Så härliga bilder! Va också i Grekland i somras fast på Rhodos :)

2015-09-05 · 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback