Skriv din beskrivning här!

helgen 25-27 september

I helgen gjorde jag verkligen det roligaste jag gjort faktiskt! Åkte iväg till hallsberg och kollade på folkrace. Döör så roligt det var. Hade ju hellre kört själv då hehe. Skulle verkligen själv vilja hålla på med sånt. 
Annars i helgen har jag legat sjuk.. Aldrig varit så sjuk som jag var i helgen, hade hög feber och kunde knappt röra mig. Pallra mig iväg till praktiken i fredags men var tvungen att gå hem efter lunch och somnade så fort jag kom hem. Sedan sov jag mig igenom helgen typ. Gick förbi felicia en stund och sa grattis oså, men febern tog verkligen över. Jag som aldrig har feber, visste inte hur jag skulle hantera det. 
Men i måndags mådde jag redan mycket bättre. Är dock väldigt täppt och hostar som om jag rökt i 311 år men det är standard när jag är förkyld. 
Har nya kläder att visa er, en jacka, klänning och ett läppstift. Har inte fått läppstiftet än men ska visa er allt så fort jag fått det. Klänningen är den som jag beställde men var för liten. Nu har jag den i större storlek som sitter perf. Och jackan, ni kanske får sneak på den imorn om jag kommer ihåg. Den är så sinnessjukt snygg så jag blir avundsjuk på mig själv som får gå klädd i den haha. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback