Skriv din beskrivning här!

5 april

Hej denna härliga tisdag! 
Igår drog skolan igång igen, hade en körlektion sedan gick jag i skolan några timmar. Efter vi slutade åkte vi och handlade lite mat sedan åkte vi hem till matilda och lagade tacos. Kom hem halv tio ungefär och däcka ganska så dirket. Var helt sjukt trött. 
Idag hade jag sovmorgon till 13 men fick reda på en timme innan att lektionen var inställd. Var väl egentligen ganska skönt så fick jag sitta hemma och vara nervös för mig själv. 
Vid 14 åkte jag iväg till körskolan och sedan vidare till trafikverket. Jajamän så idag fick jag körkort!! Skrev förra tisdagen och satt och grät på måndagkvällen för att jag inte fattade någonting haha.. Men det gick ändå för godkänd blev jag. Så nu har jag gått i en vecka och bara väntat ut tiden ungefär. Mina kompisar har frågat hur det går, om jag har bokat oså och hela tiden gick jag runt och var tvungen att ljuga ihop något fort. Redan igår blev jag helt sjukt nervös så hade panik under en stund när jag inte kunde prata med någon för att jag inte hade berättat för någon. Men nu är det äntligen klart! 
Ska städa upp lite i mitt rum innan jag ska käka något och sedan ska jag hämta upp sara och felicia haha. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback